antonoscarsmamma

Direktlänk till inlägg 1 februari 2014

Tårtbak, praktik, sjuka barn å mer tårtbak.

Av Linda Larsson - 1 februari 2014 00:55

Förra Torsdan åkte jag och pojkarna mot Nås för att fira våran (då) blivande 4åring.
Jag ocj Sassa tillbringade freda kvällen åt att försöka baka en Smurftårta som Oscar hade beställt. Vilket var både kul å lärorikt.
På lördan hade vi kalas för honom å han vart supernöjd över sin tårta.
Söndagen nalkades hemfärd vilket vart mycket blabdade känslor. :/
Måndag så började jag på praktik på dagiset Gula Villan. Mycket bra personal och jätte mysiga barn. :)
Tisdag kväll skulle jag gå och lägga mig, bredvid Anton, och när jag kryper net under täcket så bränner jag mig nästan. Killar febern på A och han har 39.4° feber.
Så det vatt bars att vabba.
Idag äntligen har febern börja hålla sig på normal nivå.
Ikväll har jag och mama bakat en tårta till Oscst kalas i helgen, denna gång blev det en Blixten McQueen tårta. :)
Ska bli kul och se hans min imorn när han vaknar. :)

?Jag längtar till sommaren!!?

PussHeej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Larsson - 15 januari 2015 22:29

Heeej hopp. :) Nu har jag kört två veckor utan godsaker och betydligt mindre socker och mera träning (promenader och hemmaträning). Känner mig riktigt duktig. :) Rökningen? Ja går rätt bra iaf. Istället för 20st om dan så röker jag 1-2st. Ida...

Av Linda Larsson - 1 januari 2015 13:30

Ja då var 2015 här då. 2014 har haft mycket upp och ner gångar. men i stora drag varit ett bra år.Har en känsla över att 2015 kommer att bli ett ännu bättre år. Har bestämt mig för att sluta röka, sluta med allt socker och börja träna. :)   Å...

Av Linda Larsson - 5 januari 2014 21:44

Usch å fy vad jobbigt det är med splitrade barn.Allt började i Ondags kväll när vi var i Nås å skulle lägga barnen.Varken A eller O hade ro att sova för att dom visste att vi skulle åka hem från Johan dan efter.Efter mycket grin, pysslande å timmar f...

Av Linda Larsson - 3 juni 2013 23:26

I fredags åkte jag och barnen till Nås. Passade på att hälsa på bästaste vännen Helen, Linus, Melwin och Elowa.Det var inte igår vill jag lova. När vi kom hem så kom pappa hit å hälsade på å senare kom även kusiningen Sassa, Tommy å Wilde. :) ...

Av Linda Larsson - 15 maj 2013 21:16

Lämnade pojkarna hos dagmamman vid nio imorse, gick jätte bra. :) Hem till mamma å pimpla kaffe å plugga till deligationen. Funderat flera gånger varför det är så tyst på ungarn men sen kommit på varför. ;) Hehe. Hem å käka lite lättare lunch å v...

Ovido - Quiz & Flashcards