antonoscarsmamma

Alla inlägg under juni 2013

Av Linda Larsson - 4 juni 2013 21:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Larsson - 3 juni 2013 23:26

I fredags åkte jag och barnen till Nås.

Passade på att hälsa på bästaste vännen Helen, Linus, Melwin och Elowa.
Det var inte igår vill jag lova.

När vi kom hem så kom pappa hit å hälsade på å senare kom även kusiningen

Sassa, Tommy å Wilde. :)


På Lördagen var vi upp till Lindesnäs på Jakt å Fiske mässa, vilket var helt okej.

Åkte hem ganska tidigt för det var för varmt åt barnen.

Väl hemma kom Kristin, Tobias och Erika hit en vända.

Barnen hoppade studsmatta i stort sett hela dagen tillsammans med grann barnen.

Mot kvällskvisten kom även Yvonne och Jörgen hit å träffade barnen.


På Söndagen skulle vi ha varit till Tyrsberget å hälsat på Yvonne å Jörgen vid nya stugan men vi hann aldrig dit så vi for upp till Överborg istället.
Efter att ha varit där ett tag fick vi för oss att åka upp till Älgberget för att kolla på alla vildsvinen.

Det var poppulärt bland barnen vill jag lova. :)

Å gud så söta dom små kulltingarna var.

När vi hade käkat middag så kom pappa hit med problem på bilen, ovanligt. ;)
Som tur var kunde Johan laga felet.


Idag har jag å barnen varit ute hela dagen, Johan har sovit på förmiddan för att orka jobba ikväll.
Sen ringde pappa å frågade om han fick bjuda på grillat till lunch, vilket vi INTE sa nej till. :)
Å satan i gatan vad gott det var.
Nu ligger barnen å sussar sött i sängen, Johan har åkt till jobbet å jag ska snart krypa ner.


Imorn ska jag å barnen till Varglyan å hälsa på alla där.

Efter det blir det hem å laga lunch å väcka Johan.

Å så bär det av mot Dala-Järna å till mormor en sväng innan det bär av hem till underbara Älvdalen igen, med en mellanlandning i Venjan hos Sassa å Tommy. :)


Har haft ett par riktiga bra dagar i Nås iaf. :) Borta mycket bra men hemma bäst! :)

Ha det bra alla underbara människor!

PussHeej. <3

Ovido - Quiz & Flashcards