antonoscarsmamma

Alla inlägg under september 2012

Av Linda Larsson - 19 september 2012 22:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda Larsson - 10 september 2012 11:48

Har varit i Nås hela veckan å sovit hos barnen när Johan har jobbat... :) Har hunnit med att träffa många av mina älskade vänner också... :)
Varit på 1års kalas hos Wilde, kul att träffa er allihop igen...
Köpte även ett Wii av Sassa å Tommy så nu ska jag få tummen ur å börja träna, inte bara med wii't utan även lite Zumba, promenader å gym... :)
Ska bli skönt att komma igång.
Har kört 30 min träning på Balance boarden idag blir mer ikväll...

Skriver ett par rade ikväll igen.
Heej så länge..

Av Linda Larsson - 1 september 2012 09:40

Fick "order" från kusin Sassa att börja blogga igen så lär ta mig i kragen nu å göra som hon säger... ;)


Har hänt en hel del sen jag skrev sist... Oj oj, vart ska man börja.


Har för er som inte hängt med flyttat ifrån Nås upp till Älvdalen... :)

Bor för tillfället hos mamma å Johnny, står på kö på lägenhet inne i Älvdalen.
Men fast jag har flyttat från Nås så kan jag inte hålla mig därifrån å mina extremt underbara vänner... :) <3


Träffade en kille(Roger) här i början på sommaren som jag fattade tycke för...
Tyvärr efter 8veckors förhållande så insåg jag att det funkade inte pga hans sjukdom b la.

Han har sjukdomen Bipolär, är svartsjuk å har ett slags kontrollbehov. Vilket jag inte klarar av.

För er som inte vet vad Bipolär är så kolla denna sida:

Vad är Bipolär sjukdom?

Hur som haver, vi är vänner iaf.


Mammas "lilla" kille har fyllt år också, 5år, kan inte fatta att tiden går så fruktansvärt fort.

Tyckte det var igår som jag låg på förlossningen å hade så fruktansvärt ont å ville att han skulle komma ut... :)


Idag sker det packning å dona för Johan kom mer å hämtar mig  å barnen för en vecka i mitt underbara Nås... :)

Sen ska jag hem å hoppa på bästa Helen så det blir nån bebis snart... ;)

Ska sova hos barnen denna vecka nu när Johan ska börja jobba igen.

Så är det 1års kalas nästa helg, sista Storänget för iår, å massor av mys med alla underbara vänner.


Mycket att stå i... ;)

Nu ska jag ställa mina grabbar i duschen sen ska det ut å lekas... :)


Så Sassa är du nöjd nu?? :) Hehe.

PussHeej!


Ovido - Quiz & Flashcards